سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اللهم عجل لولیک الفرج

سفیانی کیست؟

 

 

 

 

 

ظهور سفیانی (عثمان بن عنبسه) در رأس ستاد فرماندهی ارتش سوریّه:

نکته آخر اینکه با توجّه واستناد به کلام حضرت آیة الله بهلول، عثمان بن عنبسه که همان سفیانی است در رأس ستاد فرماندهی ارتش سوریّه است که با توجه به این قرینه، امید است زمان ظهور، نزدیک وقریب باشد. (نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ).

دکتر سیّد محمّد حسین طباطبائی (خردسالترین حافظ ومفسّر قرآن):

بی گمان آنان وعده خدا را دور می بینند امّا ما نزدیکش می نگریم:

آیة الله خزعلی در دیداری با خردسالترین حافظ قرآن (دکتر سیّد محمّد حسین طباطبائی) در مؤسّسه تحقیقاتی حضرت ولیّ عصر علیه السلام که گروهی از روحانیّون نیز حضور داشتند، در مورد ظهور جان جانان واُمید اُمیدوارانِ با معرفت وبا ایمان، قلب تپنده جهان بشریّت، حضرت مهدی علیه السلام پرسیدند وگفتند: (محمّد حسین! بنظر شما ظهور حضرت مهدی علیه السلام نزدیک است یا نه؟).

(علم الهُدى) این آیت روشنگر قرآن را خواند: (فَاصْبِرْ صَبْراً جَمِیلاً * إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً * وَنَراهُ قَرِیباً) (سوره معارج آیه 5 تا 7) (پس شکیبایی پیشه ساز! شکیبایی وصبری زیبا ونیکو؛ بی گمان آنان وعده خدا را دور می بینند، امّا ما نزدیکش می نگریم).

مصاحبه ای با عالم فاضل ومتعبّد شیخ بهلول:

سؤال: آقای بهلول! لطفاً جریان سفر شما به سوریّه ودیدن عثمان بن عنبسه سفیانی (لعنة الله علیه) که در روایات آمده است وجزو علامات حتمیّه ظهور امام زمان (عجّل الله تعالى فرجه الشّریف) است را بیان بفرمایید.

جواب: بسم الله الرّحمن الرّحیم. من برای زیارت حضرت زینب سلام الله علیها وحضرت رقیّه سلام الله علیها، به سوریّه رفته بودم ودر حدود 20 روز در آنجا بودم.

دعوت حافظ اسد (رئیس جمهور سوریّه) از بهلول وسخنرانی برای ارتش:

حافظ اسد (رئیس جمهور سوریّه) مرا دعوت نمود وبه خانه خود برد واز من پذیرایی نمود. از آنجا مرا به ارتش سوریّه برد وگفت که برای ارتش سوریّه صحبت کنم. من هم به منبر رفته وبرای آنان سخنرانی کردم.

دیدار وصحبت کردن بهلول با سفیانی:

وقتی که از منبر پائین آمدم. یک منصب داری داخل شد. در آن وقت عدّه ای گفتند: (جاء سفیانی) یعنی سفیانی آمد. دیدم او یک سرتیپ ارتش سوریّه است. من با او شروع به صحبت کردن کردم واسم کوچک او را پرسیدم.

گفت: اسمم عثمان بن عنبسه است. دیدم خودش است واو از لحاظ قیافه ای همان خصوصیّاتی را داشت که در روایات از سفیانی آمده است.

تمایل سفیانی برای تکیه کردن بر جایگاه حافظ اسد:

در صحبتهای خود با او متوجّه شدم که وی به فکر این است که رئیس جمهور سوریّه بشود. واین موضوع را از اینجا فهمیدم که وقتی من پیش او از حافظ اسد تعریف کردم وگفتم که حافظ اسد خیلی نسبت به من مهربانی کرد، او گفت: حافظ اسد به شما هیچ لطفی نکرده است. اگر من جای حافظ اسد بودم شما را نخست وزیر خود می کردم. ومن از این حرفش فهیدم که او میل دارد جای حافظ اسد بنشیند.

(لازم به تذکّر است که این حرف، یقیناً به شوخی یا از روی حیله گری ونیرنگ بازی بوده است).

فرار بهلول از مسجد گوهر شاد با طیّ الارض یا بطور طبیعی؟!

سؤال: آقای بهلول! لطفاً نحوه فرار خود را بعد از فاجعه مسجد گوهرشاد در زمان رضاخان را بیان بفرمایید. زیرا شایع است که شما بصورت غیر طبیعی وبا طیّ الارض از آنجا گریختید وبه هیچ عنوان بطور طبیعی نمی توانستید از آنجا نجات پیدا کنید. آیا این درست است؟

جواب: خیر! من با عنایت خدا وبطور طبیعی از آنجا فرار کردم. بدین صورت که بعد از بوجود آمدن جنگ ودرگیری، بوسیله افرادی که ما داشتیم شروع به جنگ شدیدی با سربازان رضاخان نمودیم وزد وخورد بسیار شدید بوجود آمد که کشته می شدیم ومی کشتیم. با جنگ از مسجد بیرون رفتیم ووارد یکی از کوچه ها شدیم.

آنجا مردم مرا به خانه ای بردند وما از پیش دشمن گم شدیم. تا ظهر همان روز در آن خانه بودم. با راهنمایی یکی از افراد آن خانه، از یکی شکافهای خندق مشهد که محافظ نداشت به بیابان گریختم وبه ده سیس آباد (که آن موقع نیم فرسخ با مشهد فاصله داشت) واز آنجا به افغانستان رفتم.

دستگیری بهلول در افغانستان وزندانی شدن در آنجا به مدّت 31 سال:

در آنجا دستگیر شدم وبه مدّت 31 سال در زندان بودم وبعد از تغییر حکومتها، آزاد شدم وبه ایران آمدم. در آن وقت افغانستان وایران مانند دو استان انگلستان بود که رضاخان استاندار ایران بود. ما که از ایران فرار کردیم وبه افغانستان رفتیم عیناً مانند این بود که انسان از اصفهان فرار کند وبه شیراز برود وبه استاندار شیراز بگوید: من به تو پناه آورده ام. استاندار شیراز چکاره است؟ استاندار اصفهان چکاره است؟ هر چه حکومت مرکزی یعنی تهران به آنها بگوید، آن را انجام می دهند. موقعیّت ایران وافغانستان در آن وقت نسبت به لندن عیناً مثل اصفهان وشیراز بود نسبت به تهران.

سؤالی در مورد سیّد حسنی:

سؤال: آقای بهلول! نظر شما نسبت به سیّد حسنی چیست؟

جواب: چیزی در این مورد نمی دانم.

عاقبت حکومت ایران:

سؤال: آقای بهلول! نظر شما راجع به عاقبت حکومت ایران چیست؟

جواب: خدا می داند! ولی (الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ) عاقبت از آنِ متّقین است.

پیش بینی بهلول از درگیری جهانی وموقعیّت ایران در آن وقت:

سؤال: آقای بهلول! نظر شما راجع به درگیری جهانی چیست وایران در آن وقت چه موقعیّتی خواهد داشت؟

جواب: بنظر من بزودی درگیری جهانی پیش می آید وتمام دنیا حتى ایران نیز داخل در این درگیری خواهد بود.

مسئله ظهورِ مصلح آخر الزّمان وبازگشت حضرت مسیح در کشورهای خارج:

آقای پدوسکا (مبلّغ مذهب مسیحیّت از آمریکا):